nowe rw (było Re: mozilla-theme-iexplore.spec)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 16 Gru 2003, 23:21:10 CET

On Tue, Dec 16, 2003 at 08:20:27PM +0100, robert j. wozny wrote:

> odpowiedź masz w swojej pierwszej wypowiedzi. 8=] część osób z aliasu
> cvsadmin@ robi to od czasu do czasu... w szczególności niektórzy
> zaraz przejrzą folder "incoming-spam"

To przy okazji się wstawię, bo mnie kiedyś w końcu zamęczy... ;>
Jeszcze niejaki yogib (Zbigniew Banasik) chciał RW.
Wnioskuję o przyznanie. Kilka speców już zrobił, no i napisał poldeksa
(poldex.spec).