nowe rw (by³o Re: mozilla-theme-iexplore.spec)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Wto, 16 Gru 2003, 23:20:05 CET

Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:

> To przy okazji siê wstawiê, bo mnie kiedy¶ w koñcu zamêczy... ;>

hihi. no to siê nazywa "wstawiennictwo"... a¿ zadzia³a³o wstecz.

a posz³o na cvsadmin@ skrót has³a?

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl