[pld dvd?]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 17 Gru 2003, 18:12:26 CET

On Tue, 9 Dec 2003 pbern w pbern.biz wrote:

> po co tak uparcie drazona jest arch i386??? przeciez prawie nikt juz
> tego nie uzywa.. (przynajmniej tak mi sie wydaje..)

Wydaje ci się...

> moze ktos by zrobil sade by sprawdzic popularnosc tej arch...
>
> moze byc nawet na liscie..
>
> tzn.. kto ile ma maszyn danej arch..

trudne pytanie:

i586 mam ze 3szt.
i686, athlon - nie chce mi się liczyć...
jedno i386, ale to już na przemiał - nie mam kiedy pojechać i wyłączyć
złoma :D
PIV - kilka sztuk...

Jakbym miał czas to i sprzęt na port Itanium-II mam :D
Ale brak czasu :(

IMHO jeżeli wyrzucać to bardziej i386... ale to chyba jeszcze nie teraz.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...