[pld dvd?]

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 17 Gru 2003, 20:40:33 CET

On Wed, Dec 17, 2003 at 06:12:26PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> trudne pytanie:
ano..
wlasnych, ogolnie w administracji pod pld, "krytycznych" dla czegos tam,
uzywanych, czy ogolem? Wliczac w to maszynki postawione i "stojace", czy
tylko takie aktywne? ;)

> Jakbym miał czas to i sprzęt na port Itanium-II mam :D
> Ale brak czasu :(
hm.. zainstaluj w chroocie jakiego redhata i daj komus kto ma troszke
czasu dostep ;)

> IMHO jeżeli wyrzucać to bardziej i386... ale to chyba jeszcze nie teraz.
ale po co wyrzucac?
czego brakuje?
miejsca na ftp? za duze obciazenie builderow?
jezeli ma cos ix86 wyleciec moge wziasc builder do siebie gdzies...
W ostatecznosci miejsce na ftp na jedna arch tez sie moge postarac
wykombinowac. Po co rezygnowac z wsparcia jakiejs arch, zwlaszcza jezeli
koszty utrzymania jej sa praktycznie zerowe(nie bylo chyba problemow
ktore by sie pojawily na i386 a nie wystepowaly na i586/i686) a noz sie
komus przyda...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.