AMD64 - rewolucje

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 18 Gru 2003, 21:36:25 CET

On Thu, Dec 18, 2003 at 03:59:56PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> To może by wystarczyło to do /%{_lib} przerzucić. Musi to być w bin?

Brzydko trochę w /%{_lib}...

> Co to są te kolory i jak to działa?

Jeszcze nie wiem do końca - tyle co znalazłem w changelogu rpm-a i po
źródłach - nie znalazłem nigdzie żadnej dokumentacji do tego :/

Powstało to z myślą o systemach dwuarchitekturowych (ppc64, s390x,
może też ia64(?)).
Pakiety i pliki w nich są kolorowane w zależności od architektury dla
której są przeznaczone (widziałem wartości 0, 1, 2 - to pierwsze dla
plików niezależnych od arch.).
Zależności są sprawdzane w ramach tego samego koloru.
Instalacja nie pasujących plików może być pomijana, gdzieś jeszcze
widziałem wzmiankę o autorelokacji pokolorowanych plików (może z myślą
o */lib32 na ia64?).

Jakby ktoś miał czas bardziej się w to zagłębić, albo może podpytać
Jeffa...?