ft 2.1.7 do ac?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 23 Gru 2003, 13:17:52 CET

On Tue, Dec 23, 2003 at 01:10:48PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> On Monday 22 of December 2003 23:58, Jakub Bogusz wrote:
> ---ciach---
>
> Jak rozumiem to co commitłeś do glibc-kernel-headers i ta poprawka na speca w
> glibcu rozwiązują problemy z kompilacją?

Na x86 wygląda na to, że tak (na innej maszynce mi się zbudowało na tak
poprawionych nagłówkach; na builderach nie chciałem grzebać vimem).

Na alphie raczej nie - tu wygląda na jakieś problemy z nagłówkami (w 2.4
było zdefiniowane __NR_pwrite, w 2.6 __NR_pwrite64) - jeszcze szukam.

sparca nie ruszałem - właśnie zajrzałem, że jest inny problem
z nagłówkami (<asm-sparc/page.h> do poprawki?).