ft 2.1.7 do ac?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 23 Gru 2003, 13:26:47 CET

On Tuesday 23 of December 2003 13:17, Jakub Bogusz wrote:
> Na alphie raczej nie - tu wygląda na jakieś problemy z nagłówkami (w 2.4
> było zdefiniowane __NR_pwrite, w 2.6 __NR_pwrite64) - jeszcze szukam.

Uhm. Dostałem wczoraj o tym zgłoszenie przy okazji próby kompilacji glibca
2.2.5. Biorąc pod uwagę, że ta zmiana nazwy miała miejsce ponad rok temu, to
jeśli glibc się na tym wywala, to glibc do poprawki.

> sparca nie ruszałem - właśnie zajrzałem, że jest inny problem
> z nagłówkami (<asm-sparc/page.h> do poprawki?).

Rzeczywiście, zaraz zobaczę. Przy okazji undefine zgłosił problem z linux/fs.h
na sparcu, to też poprawię.

Btw: mam zamiar pozbyć się asm-generic (90% tamtego kodu jest kernel only, a
resztę można bez problemu włożyć do odpowiednich nagłówków w linux). Masz coś
przeciwko?