[tajne komplety?]

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Wto, 23 Gru 2003, 21:42:21 CET

Sergiusz Pawlowicz wrote:

>--->[Quoting Tomasz Rutkowski <rennis w o2.pl>:]

>Popraw :-)

No wysłałem do ciebie maila w zwiąsku z tym pół roku temu (lub coś koło
tego) ale
nie wiem co się z nim stało bo odpowiedzi się nie doczekałem.
Może dlatego że chciałem zmienić podział działów co zamieściłem w tamtym
mailu.

Jeżeli nadal będziesz tym zainteresowany to po sesji mogę znowy się
zmobilizować do działania.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937