[tajne komplety?]

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Wto, 23 Gru 2003, 21:49:57 CET

--->[Quoting Tomasz Rutkowski <rennis w o2.pl>:]

> No wysłałem do ciebie maila w zwiąsku z tym pół roku temu (lub coś koło
> tego) ale
> nie wiem co się z nim stało bo odpowiedzi się nie doczekałem.
> Może dlatego że chciałem zmienić podział działów co zamieściłem w tamtym
> mailu.
>
> Jeżeli nadal będziesz tym zainteresowany to po sesji mogę znowy się
> zmobilizować do działania.

Tomku, po prostu jak będziesz miał czas, zabierz się
do pracy - to znaczy najpierw przygotuj docelowy
spis treści, który ma się znaleźć na pierwszej stronie
FAQ, a potem sukcesywnie trzeba będzie poprzepinać
obecną treść. Może to zrobić każdy, gdyż operujemy
platformą WikiWiki.

--
PLD Linux rulez