[evolution - a prosiłem?]

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 23 Gru 2003, 13:39:31 CET

On Tue, Dec 23, 2003 at 01:33:51PM +0100, robert j. wozny wrote:

> a sylpheed ma s/mime ? nie widziałem...

A może sylpheed-claws ma (ale nawet nie wiem co to s/mime, wspiera
napewno: Manual selection of MIME type and encoding for attachments i
MIME/ascii), zresztą przynajmniej sylpheed zawsze działa w
porównaniu z jakimiś wynalazkami tylu kmail i evolution :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user