[evolution - a prosiłem?]

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 23 Gru 2003, 14:54:37 CET

Dnia Tue, 23 Dec 2003 13:39:31 +0100 użyszkodnik Robert 'dzeus'
Graużenis <dzeus w zatorze.slupsk.pl> napisał:

> A może sylpheed-claws ma (ale nawet nie wiem co to s/mime, wspiera
> napewno: Manual selection of MIME type and encoding for attachments i
> MIME/ascii), zresztą przynajmniej sylpheed zawsze działa w
> porównaniu z jakimiś wynalazkami tylu kmail i evolution :)

Akutalnie sylpheed obsługuje gnupg (w tym te podpisy cyfrowe robione
tym, ale to pewnie nie o to chodzi z s/mime) tylko (sic!) po wypięciu
patcha sylpheed-ac_fixes.patch, lecz wtedy nie działa regeneracja
ac/am, za to działa takie wyświetlanie graficznych załączników do mejli
jeszcze.
Pisałem już o tym na liście tutaj, tylko bez odpowiedzi:)

--
DeeJay1