DISTFILES: ERRORS: bootsplash-3.0.7.tar.bz2

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 23 Gru 2003, 17:29:34 CET

On Tue, Dec 23, 2003 at 02:17:40AM +0100, ankry w green.mif.pg.gda.pl wrote:

> Wrzuc. I niech malekith zaaplikuje przy pierwszej okazji...

cvs up zrobiłem. Co do suida, to nie bardzo się orientuje o co chodzi.
Aha, następnym razem proszę o Cc, bo może mi umknąć.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h