DISTFILES: ERRORS: bootsplash-3.0.7.tar.bz2

Paweł Żurowski pzurowski w post.pl
Wto, 23 Gru 2003, 18:49:44 CET

W liście z wto, 23-12-2003, godz. 17:29, Michal Moskal pisze:
> cvs up zrobiłem. Co do suida, to nie bardzo się orientuje o co chodzi.
> Aha, następnym razem proszę o Cc, bo może mi umknąć.

ustawic suida na katalog, gdzie jest <cvsuser>@dropin.pld-linux.org, a
wlasciciela katalogu na takiego, ktory wlasnie uruchamia file-fetcher.pl
(oczywiscie prawa na tenze katalog powinny tez byc takie, by moc zapisac
na ftp pliki). Jaki jest oczekiwany efekt? pliki w tym katalogu beda
mialy wlasciciela odpowiedniego i zostana przekopiowane do wlasciwego
miejsca w DF niezaleznie od praw, jakie ten plik mial...

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski