SPECS: mysql.spec (HEAD)

Czw, 25 Gru 2003, 19:02:12 CET

On Thursday 25 of December 2003 13:52, Paweł Gołaszewski wrote:
> Dopiero teraz zauważyłem. To jest do poprawy...
> Config w %{_datadir} ?? to chyba nieporozumienie...
To jest template konfiga brany pod uwagę przy inicie clustrów via init.d/mysql
init. Zerknij do postgresa, tam jest identycznie. Idea była taka by katalog z
z clusterm zawierał wszystko co potrzebne do uruchomienia tego clustra (by
ładnie się to dało np. backupować). Myślałem nad wrzucaniem konfigów
do /etc/mysql/nazwa_clustra_mysqld.conf lub czegoś podobnego ale finalnie
zrobiłem analogicznie do postgresqla.

Było nieco o zmianach na pld-devel, temat ,,mysql cluster''.

> Na przykład?
Np. możesz mieć n różnych mysqld odpalonych na jednym hoście - taki mysqlowy
cluster analogicznie do postgresqla.

> Coś ważnego, że wcześniejsze configi mogą nie działać?
Wykrywanie czy dany cluster działa czy zdechł jest mniej efektywne :/

> P.S.: arek - jak logwatch?
Chyba działa ok, nie dostałem już wieloMB loga.

Zgodnie z tym co qboosh napisał pozostaje dodanie triggera.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux