SPECS: mysql.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 31 Gru 2003, 21:35:11 CET

On Thu, 25 Dec 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> To jest template konfiga brany pod uwagę przy inicie clustrów via
> init.d/mysql init.

Czyli, jeżeli to jest template - tym bardziej powinno się dać go
dostosować do swoich potrzeb i powinien leżeć w /etc/

> Zerknij do postgresa, tam jest identycznie.

Co nie znaczy, że jest idealnie... ;)

> Idea była taka by katalog z z clusterm zawierał wszystko co potrzebne do
> uruchomienia tego clustra (by ładnie się to dało np. backupować).

to może przejdźmy na /opt/<usługa> ? ;)

> Myślałem nad wrzucaniem konfigów do /etc/mysql/nazwa_clustra_mysqld.conf
> lub czegoś podobnego ale finalnie zrobiłem analogicznie do postgresqla.

IMHO coś takiego byłoby lepiej.

> Było nieco o zmianach na pld-devel, temat ,,mysql cluster''.

tia, mam "trochę" zaległości.

> Np. możesz mieć n różnych mysqld odpalonych na jednym hoście - taki
> mysqlowy cluster analogicznie do postgresqla.

Tyle to ja wiem, że mysql to też teraz ma - chodziło mi o zmiany w
konfiguracji.

> Wykrywanie czy dany cluster działa czy zdechł jest mniej efektywne :/

*Konfigi* , nie chodzi mi o zmiany funkcjonalne. Przekładam mysql.conf
ze starego mysql-4 i co mi się sypie?

> Chyba działa ok, nie dostałem już wieloMB loga.

:)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...