jade w ra

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 27 Gru 2003, 11:16:23 CET

On Sat, Dec 27, 2003 at 10:36:08AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wkurzylo mnie niedzialajace jade w Ra.
>
> Czy sa jakies powazne przeciwskazania wobec puszczenia opensp i openjade z
> HEAD do updates/general ?

Nie wiem jak na innych architekturach i w środowisku Ra, ale jak
budowałem opensp/openjade na AMD64, to libosp nie miało SONAME przez co
w openjade lądowało bzdurne Requires /usr/lib64/libosp.so()(64bit),
które nigdy nie było spełnione. Podejżewam, że gdzie indziej SONAME też
brakuje, najwyżej objawy są mniej widoczne.

Pozdrowienia,
        Jacek