jade w ra

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 27 Gru 2003, 13:53:01 CET

On Sat, Dec 27, 2003 at 11:16:23AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Nie wiem jak na innych architekturach i w środowisku Ra, ale jak
> budowałem opensp/openjade na AMD64, to libosp nie miało SONAME przez co
> w openjade lądowało bzdurne Requires /usr/lib64/libosp.so()(64bit),
> które nigdy nie było spełnione. Podejżewam, że gdzie indziej SONAME też
> brakuje, najwyżej objawy są mniej widoczne.

U mnie (athlon, własny build):

$ objdump -p /usr/lib/libosp.so.4.0.0 | grep SONAME
  SONAME      libosp.so.4

ac-alpha:

$ objdump -p chroot-alpha/usr/lib/libosp.so.4.0.0 | grep SONAME
  SONAME      libosp.so.4

ac-sparc:

$ objdump -p chroot-sparc/usr/lib/libosp.so.4.0.0 | grep SONAME
  SONAME      libosp.so.4

Tak że to musi być coś bardziej specyficznego - jakiś problem
z libtoolem albo autoconfem w tamtym pakiecie.
Czy wszystkie inne biblioteki na amd64 tworzone libtoolem dostają
SONAME? Te w C++ też?