plan freezowania ac?

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Sob, 27 Gru 2003, 13:55:12 CET

Hi,
Tomasz Pala(Saturday 27 of December 2003 13:45):
> Nic. Zbudowałem glibca z NPTL zamiast LT, kernel 2.6 już był.
A masz moze jakeis info typu ktore gcc binutils etc? I czy rekompilowales qt?
Bo na serio probowalem tego z 5 roznymi snapami glibca i nie dosc ze nie
przechodzily nigdy szystkie testy w nptl to jeszcze qt segfaultowalo i nie
wiem czemu. Pamieci sa ok, a nie wiem czemu tu nie dziala. Dodawales jakeis
optymalizacje do gcc lub cos podobnego?
Gdyby sie okazalo zeten nptl jest uzywalny to bysmy byli calkiem niezly kawal
do przodu...
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org