plan freezowania ac?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 27 Gru 2003, 14:10:58 CET

On Sat, Dec 27, 2003 at 13:55:12 +0100, Piotr Szymanski wrote:

> A masz moze jakeis info typu ktore gcc binutils etc?

Najnowsze, jakie było na ftpach ac/nest gdy to robiłem. To były okolice
tego commita:

   1.211.2.6 Wed Oct 22 15:24:47 2003 by gotar
   Branch: DEVEL
   Diffs to 1.211.2.5 ; Diffs to 1.364
- builds and works

> I czy rekompilowales qt?

Nie.

> Bo na serio probowalem tego z 5 roznymi snapami glibca i nie dosc ze nie
> przechodzily nigdy szystkie testy w nptl

A te testy są normalnie ze speca wołane?

> wiem czemu. Pamieci sa ok, a nie wiem czemu tu nie dziala. Dodawales jakeis
> optymalizacje do gcc lub cos podobnego?

Speca i rpm{rc,macros}, z którego budowałem, mam w Krakowie, więc
dopiero 5 stycznia mogę sprawdzić, ale na 95% nic nie było zmieniane.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/