SPECS: rpm.spec (HEAD)

Nie, 28 Gru 2003, 02:54:28 CET

On Sunday 28 of December 2003 02:39, arekm wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	arekm	03/12/28 02:38:59
>
> Modified files:
> 	rpm.spec
>
> Log message:
> - first test release of 4.3 snap 20031227 (color support on biarch, selinux
> support with auto labeling support). It goes to NEST (for bigger testing)
> for now.

Wszystkie obecnie nie aplikowane patche są do wylotu (większość jest opisana
jako OBSOLETE) poza bodaj jednym aktualizującym pl.po. Zostawiłem je bo może
znajdzie się dobra dusza, która zerkne w te pliki czy aby czegoś nie usuwam
za szybko i da mi znać.

Ten rpm ma już kolorowanie binarek 32bit/64bit (tak na marginesie Jeff dodał
to ... _rok temu_ tylko zrobił to na branchu 4.2, a my braliśmy 4.3... no
nic). Prawdopodobnie wyleci generowanie provides libcos.so()(64) bo na moje
oko popsuje to kolorowanie.

rpm ten ma też automatyczne labelowanie plików wg reguł SELinuxa. Przy
weryfikacji via -V uwzględnia zawartość extended attributes. Inne poprawki i
ficzery w changelogu.

rpm.groups ma złe tłumaczenia francuskie stąd większości osób budowanie rpma
wywali się na gettexcie - workaround - wywalić stamtąd te tłumaczenia, a
najlepiej je poprawić.

Jutro będe prawdopodobnie siedział nad wyczyszczeniem łatek lib64 bit bo te
obecne nieco mi się nie podobają.

Uprasza się o testowanie i nie puszczanie jeszcze do AC, będzie w NEST póki
co :-)
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux