SPECS: rpm.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 28 Gru 2003, 03:38:06 CET

On Sun, Dec 28, 2003 at 02:54:28AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Ten rpm ma już kolorowanie binarek 32bit/64bit (tak na marginesie Jeff dodał
> to ... _rok temu_ tylko zrobił to na branchu 4.2, a my braliśmy 4.3... no
> nic). Prawdopodobnie wyleci generowanie provides libcos.so()(64) bo na moje
> oko popsuje to kolorowanie.

Jeśli myślisz o skryptach rpm-find-{provides,requires}, to one w ogóle
nie są używane (i dobrze, bo po próbach dodania (64bit) zgłaszały tylko
błędy składni i psułyby pakiety na alphie).
"(64bit)" jest dodawane przez wewnętrzny generator w rpm-ie i nie sądzę,
żeby coś psuło (raczej wprost przeciwnie - kolorowane są pliki, nie
zależności), zresztą w Fedorze tak właśnie jest.

> rpm ten ma też automatyczne labelowanie plików wg reguł SELinuxa. Przy
> weryfikacji via -V uwzględnia zawartość extended attributes. Inne poprawki i
> ficzery w changelogu.

"only internal db"? to chyba nas nie dotyczy?