SPECS: rpm.spec (HEAD)

Nie, 28 Gru 2003, 04:09:56 CET

On Sunday 28 of December 2003 03:38, Jakub Bogusz wrote:

> Jeśli myślisz o skryptach rpm-find-{provides,requires}, to one w ogóle
> nie są używane (i dobrze, bo po próbach dodania (64bit) zgłaszały tylko
> błędy składni i psułyby pakiety na alphie).
To je rm -rf trzeba.

> "(64bit)" jest dodawane przez wewnętrzny generator w rpm-ie i nie sądzę,
> żeby coś psuło (raczej wprost przeciwnie - kolorowane są pliki, nie
> zależności), zresztą w Fedorze tak właśnie jest.
U nas nie jest bezpośrednio używany wewnętrzny generator zależności tylko
przez cudne wrappery - niestety wtedy kolorowanie po prostu _nie działa_.
Żeby działało musi być %_use_internal_dependency_generator 1.

Ogólnie celem Jeffa jest z tego co pisze śmierć zewnętrznym generatorom :)

> "only internal db"? to chyba nas nie dotyczy?
Nie odtyczy. My wszystko external jak zwykle zresztą.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux