SPECS: rpm.spec (HEAD)

Nie, 28 Gru 2003, 12:07:16 CET

On Sunday 28 of December 2003 04:43, Jakub Bogusz wrote:

> A... to dlatego nigdzie nie mieliśmy kolorów plików, a nie widziałem jak
> to się włącza...
Nie mieliśmy kolorków bo nasz rpm tego nie obsługiwał (w ogóle) :-)

> Trzeba będzie jakoś inaczej te filtry dla zależności wcisnąć.

> Tylko bez nich nadal możliwość usunięcia niechcianej zależności to
> globalne "AutoReq: no" :/
Może w końcu zrezygnujemy z generowania zależności od nazw pakietów? Wtedy
odpada cały problem.

ps. wykomentowuje tłumaczenia francuskie z rpm.groups
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux