SPECS: rpm.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 28 Gru 2003, 12:37:15 CET

On Sun, Dec 28, 2003 at 12:07:16PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie mieliśmy kolorków bo nasz rpm tego nie obsługiwał (w ogóle) :-)

Obsługiwał. Może bez jakichś istotnych poprawek.
Kod przeglądałem także w tej wersji, testowałem instalowanie rpm-ów
x86_64 na x86 (da się wymusić %_transaction_color - ale chyba trochę
jeszcze nie tak to działało); tylko budowane rpm-y miały bezbarwne
pliki.

> Może w końcu zrezygnujemy z generowania zależności od nazw pakietów?

Na rzecz powrotu do ręcznego dopisywania list Requires?
Parę problemów by to rozwiązało, ale to trochę uwstecznienie...

> Wtedy odpada cały problem.

O tym już pisałem, że wcale nie cały.

[qboosh SPECS]$ grep '^%define.*_noauto' *.spec | wc -l
    237

[qboosh SPECS]$ grep '^%define.*_noauto' *.spec | grep -v _noautoreqdep | wc -l
    100

Czyli odpadłoby 137 przypadków, zostałaby prawie połowa.

> ps. wykomentowuje tłumaczenia francuskie z rpm.groups

A które mu przeszkadzają?
Bo raczej nie wszystkie (większość nie wykracza poza us-ascii).