bootkietka iso skopana?

michał sałaban emes w pld-linux.org
Wto, 30 Gru 2003, 18:43:31 CET

dnia Tue, Dec 30, 2003 at 06:18:33PM +0100, Jacek Konieczny naskrobał(a):

> Ta dyskietka jest do robienia bootowalnego ISO a nie do nagrywania na
> dyskietkę. Nie zabootujesz z niej z flopa, chyba że masz napęd 2.88MB,
> ale i tego nie jestem pewien.

sprawdzałem pod vmware, bo nawet nie mam flopa w swojej maszynie.
nie startuje.

co ciekawe, pod vmware nie chce mi też wystartować z obrazu iso. będę
jeszcze kombinował.

--
michał sałaban -|- emes (na) pld-linux.org -|- jabber: emes w jabber.org