bootkietka iso skopana?

maHo lukasz w mach.com.pl
Wto, 30 Gru 2003, 21:05:15 CET

michał sałaban:

>dnia Tue, Dec 30, 2003 at 06:18:33PM +0100, Jacek Konieczny naskrobał(a):

>sprawdzałem pod vmware, bo nawet nie mam flopa w swojej maszynie.
>nie startuje.
>
>co ciekawe, pod vmware nie chce mi też wystartować z obrazu iso. będę
>jeszcze kombinował.

jeżeli to vmware 4.0, to moje doświadczenia wskazują że ma on coś wogóle
skopane jeżeli chodzi o bootowanie z flopów, jeżeli poda mu się flopa z
obrazu.
miałem kiedyś problem z tym, miałem jakąś dyskietkę do odpalenia, i w
końcu nagrałem toto na dyskietkę, w vmwarze ustawiłem flopa żeby
korzystał z fizycznego napędu i poszło. z bootowaniem z iso też były
jakieś problemy.

pozdrav

maHo