/etc/X11, wm-properties

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 1 Lut 2003, 23:28:13 CET

On Sat, Feb 01, 2003 at 21:56:41 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ja wogóle nie wiem kto wpadł na pomysł likwidowania tego i w imię czego???

Ponoć w imię tego, że separacja X11/reszta jest kłopotliwa.

> Dopiero teraz jak zacząłeś o tym mówić to zobaczyłem, że niektórzy zaczęli
> to robić.

Taki icewm to ma nawet w changelogu:

1.2.3: 2002-12-26
        - IMPORTANT: system configuration directory changed to
          /etc/icewm (from /etc/X11/icewm or /usr/local/etc/X11/icewm).

Tak więc to chyba bardziej ogólna tendencja.

> To bez sensu - etc i tak jest zawalone.

Ale on przecież nie służy do czytania... Pliki konfigracyjne możesz
zlokalizować przez rpm -qc.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...