/etc/X11, wm-properties

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Nie, 2 Lut 2003, 00:56:03 CET

[01 luty, 2003] Tomasz Pala napisał:

>Ponoć w imię tego, że separacja X11/reszta jest kłopotliwa.

Ciekawe... To ja stawiam postulat, żeby w PLD wszystkie pliki lądowały
bezpośrednio w /, nie będzie 'kłopotliwej' separacji, prawda?

Nie można przeginać, drzewka katalogów powstają nie dla czyjegoś
wydzimisię tylko dlatego, że unad uporządkowanymi danymi łatwiej
zapanować.

Eksperyment z X11R6 się nie udał, ale to nie oznacza, że teraz wszystkich
innych podziałów mamy się pozbywać.

--