/etc/X11, wm-properties

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 08:15:00 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 02:52:46AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> BTW - jeśli chodzi o /usr/X11R6 -> /usr, to już natrafiłem na pakiet, na
> którym się przenosiny "wywaliły".
>
> dosemu - wersja bez X idzie do /usr/bin/dos, wersja z obsługą X idzie do
> /usr/X11R6/bin/dos + symlink /usr/X11R6/bin/xdos. Pakiety mają wzajemne
> Obsoletes, więc konflikt nazw nie grozi. Ale gdyby to przenieść, to
> 2 podpakiety musiałyby zawierać ten sam plik o różnej zawartości, co
> jest niewykonalne.

dosemu is under heavy developement.  W tym roku pewnie będzie 1.2
W dosemu-1.1.4.xx programy się nazywają dosemu i xdosemu
(tak też jest w dokumentacji).
Proponuję wersję konsolową nazwać po staremu dos,
a wersję dla X11: dosemu i xdosemu.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>