/etc/X11, wm-properties

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 11:26:28 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 00:56:03 +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> Ciekawe... To ja stawiam postulat, żeby w PLD wszystkie pliki lądowały
> bezpośrednio w /, nie będzie 'kłopotliwej' separacji, prawda?

Nie prawda. Separacja na katalogi FHS-u jest klarowna. Za to wydzielenie
aplikacji X11 jest według niektórych kłopotliwe.

> Nie można przeginać, drzewka katalogów powstają nie dla czyjegoś
> wydzimisię tylko dlatego, że unad uporządkowanymi danymi łatwiej
> zapanować.

IceWM zawsze miał konfigi w /etc/X11/icewm. MPlayer w /etc/mplayer. Zaś
cała reszta tych programów leżała w /usr/X11R6. I jakoś nigdy nikt tego
nie zauważył. Porządek?

> Eksperyment z X11R6 się nie udał, ale to nie oznacza, że teraz wszystkich
> innych podziałów mamy się pozbywać.

Nie udał? Chyba chciałeś napisać udał, bo inaczej reszta zdania nie ma
sensu. A jeśli nie to czemu na tej liście nie było stosownej informacji
o powrocie do X11R6?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...