następna werdja PLD

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 2 Lut 2003, 12:56:44 CET

Czy może mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić jak i gdzie rozwijają się
zasoby dla następnej wersji PLD bo się zgubiłem w gąszczu tagów. Jaka
jest filozofia nastepnego wydania PLD (zmiana prefixu na /usr to pewnie
napewno). Może mnie ktoś oświecić w tym temacie. Czy będzie możliwe
bezproblemowe przejście z wersji 1.0 Ra na zasoby nowej wersji.
P.S. Samo podbicie wersji sylpheeda w spec niewiele da bo i tak sie nie
buduje, czy jest sens wogóle grzebania w specach i nie sprawdzania czy
się pakiety na podstawie ich budują. Dla mnie sensu brak.
P.S.2. Dla mnie niektóre sprawy nie są tak oczywiste jak dla innych,
raczkuję w budowaniu pakietów, więc proszę o odpowiedzi na poziomie
"advanced newbie".
Pozdrawiam
--
Robert 'dzeus' Graużenis