następna werdja PLD

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 13:12:11 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 12:56:44 +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> zasoby dla następnej wersji PLD bo się zgubiłem w gąszczu tagów. Jaka
> jest filozofia nastepnego wydania PLD (zmiana prefixu na /usr to pewnie
> napewno).

Znacznie ważniejszy jest chyba nowy kernel, kompilator, glibce i rpm. Do
tego pomniejsze biblioteki - openssl, libpng, gtk+2. No, jeszcze nowe
KDE i Xy. W zasadzie można powiedzieć, że Ac jest po prostu... nowsze.

> Może mnie ktoś oświecić w tym temacie. Czy będzie możliwe
> bezproblemowe przejście z wersji 1.0 Ra na zasoby nowej wersji.

Nie sądzę. Zależności rozciągną się tak daleko, że upgrade po kawałku
bez nodeps nie przejdzie, czyli na wolnym łączu będą problemy. Poza tym
chyba nikt już nie kontroluje tego, czy upgrade się powiedzie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...