następna werdja PLD

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 2 Lut 2003, 13:19:21 CET

On Sun, 2 Feb 2003 13:12:11 +0100 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> Znacznie ważniejszy jest chyba nowy kernel, kompilator, glibce i rpm.
> Do tego pomniejsze biblioteki - openssl, libpng, gtk+2. No, jeszcze
> nowe KDE i Xy. W zasadzie można powiedzieć, że Ac jest po prostu...
> nowsze.

To jest akurat oczywiste patrząc po tym co się dzieje w innych
dystrybucjach

> Nie sądzę. Zależności rozciągną się tak daleko, że upgrade po kawałku
> bez nodeps nie przejdzie, czyli na wolnym łączu będą problemy. Poza
> tym chyba nikt już nie kontroluje tego, czy upgrade się powiedzie.

Moim zdaniem powinna być wersja PLD workstation i serwer bo inaczej nie
można tego pogodzić. Jeśli czeka mnie gruntowne przeinstalowanie systemu
dla upgrade to jest troche chore.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
mailto:dzeus w linux.pl