następna werdja PLD

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Lut 2003, 15:35:02 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 14:56:41 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
           ^^^
> Zupełnie niepotrzebnie.

Ja JUŻ się nie martwię, bo przejście mam za sobą;)

> Lepiej zacznij myśleć o rzeczach na bieżąco się
> pojawiających. Kompletuj listę szczegółów które jeszcze nie są rozwiązane
> popranie, a które utrudniaja poprawną migrację.

Przed chwilą o jednej napisałem - "Pośrednie zależności...". Mam jeszcze
2 maszynki na Ra, na których mogę testować upgrade, ale do tego byłby
potrzebny nestowy komplet zastępczy do nowych bibliotek (libpng,
openssl, gtk+2, glib2, GConf2, ORBit2, libstdc++-3.2, libxml2), żeby
można było sprawdzać 'czyste' przejście, bez instalowania dwóch wersji
tej samej biblioteki, jak to ma miejsce obecnie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...