następna werdja PLD

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 2 Lut 2003, 19:48:37 CET

On Sun, Feb 02, 2003 at 02:56:41PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 2 Feb 2003, Tomasz Pala wrote:
> [..]
>
> Zupełnie niepotrzebnie. Lepiej zacznij myśleć o rzeczach na bieżąco się
> pojawiających. Kompletuj listę szczegółów które jeszcze nie są rozwiązane
> popranie, a które utrudniaja poprawną migrację.

Ja takie informacje podrzucam dosyć często, ale nie widzę, żeby ktoś
się tym przejmował (w większości przypadków), a sam nie mogę robić
wszystkiego :/

Tym bardziej, że nie zawsze mam pomysł na dobre rozwiązanie.
Jeden z większych problemów to /home -> home/services. Teraz po upgrade
zostaje przeważnie nie działająca usługa.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/