gpm & company

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 3 Lut 2003, 18:01:54 CET

On Mon, 3 Feb 2003, Jakub Bogusz wrote:
> To nie ta wersja - poprawka jest w 1.20.1-3:
> Revision 1.113  2003/02/01 17:16:14  qboosh
> - added lib-segv patch (fix for SEGV which makes mc unusable)
> - replaced lm patch with link patch - link with -lm only when necessary,
>   some linking cleanups, link only with shared -lgpm
> - release 3

I właśnie o STBR tej wersji mi chodzi...
Dodatkowo chyba trzeba przebudować linksa z tym gpm-em... ale tego nie mam
jak sprawdzić.

> Coś za szybko niektóre pakiety lądują w updates/general...

Ja też odnoszę takie wrażenie...
Generalnie, niestety, wygląda na to, że Tomek uprawia partyzantkę i
wypuszcza rzeczy wg swojego widzimisie... a nie puszcza rzeczy, które mają
ewidentne STBR (np. gcvs musiałem kilka razy prosić na o puszczenie... a
na ftpie jeszcze nie ma... aktualnie z Ra nie da się wogóle używać, gorzej
nie będzie).
Prośby o usunięcie flash_plugin są bez echa.

STBR security pakietów czekają tygodniami... (tak, dżimiemu zdaża się
znikać na pewien czas, ale... są inni też...).
php jest gotowy do puszczenia na buildery. A leży ciągle w cvs-ie tylko...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...