Fwd: daemontools w PLD

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 3 Lut 2003, 09:44:40 CET

On Sun, 2 Feb 2003, Sebastian Zagrodzki wrote:

> Podeślij o tym co trzeba na pld-devel albo gdzieś..
>
> ----- Forwarded message from Krzysztof Leszczynski <chris w camk.edu.pl> -----

Tak, i niestety widze ze przeoczylem przenoszenie tego do
supported/usuwanie (licencja).
Choc szkoda (podobnie jak qmaila, ucspi-tcp itpd.) bo ludzie
robiacy spece zrobili kawal dobrej roboty, doprowadzajac
to do zgodnosci z FHS.

Tak... to zaszlosc z czasoe, gdy pakietow PLD nie przegladano
tak wnikliwie pod wzgledem licencji (poza daemontoolsami trzeba usunac
flash-plugin z PLD).

Tzn jak? Tego nie rozumiem....

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-