kernel i Netfilter .....

Śro, 5 Lut 2003, 22:17:19 CET

On/Dnia Tue, Feb 04, 2003 at 09:51:44AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)
> - czego uzywacie z netfilter'a ?
>
> mam ochote zrobic odrobine inaczej, instalowac tylko te fragmenty netfiltera
> ktore sa uzywane. Bo wtedy zawsze bede mogl zlapac kogos za fraki i zapytac:
> "Co Ci dokladnie nie dziala?"
> I odpowiedz powinna byc prosta i jasna .. :)
Nie wywalaj stuffu tylko dlatego, że jakiś matoł nie potrafi objaśnić
jaki ma problem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux