2.4.18-experimental z PLD-1.0

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 6 Lut 2003, 18:34:05 CET

On śro, lut 05, 2003 at 09:06:58 +0100, Dariusz Karolczak wrote:
> Hmm.
> jest experimentall 100% a nawet nie instalowalny u mnie.
> instalacja z CD-ROM (i w tym problem właśnie tkwi :( )
> konfiguracja:
> CD-ROM -> /dev/hda
> dyski scsi 2 adaptec
> na 2.2 poszlo pieknie
> na 2.4.18 zwis totalny przy próbie podmontowania CD :(
> teraz może ktoś mi podpowie jak instalnąć na tym PLD z xfs'ami żeby nie było
> za dużo roboty ??

Hmm.. Próbowałeś startować z bootkietki? Jeśli nie, to sprbuj, później
gdzieś na końcu zrób sobie partycję, na którą przegrasz zawartość
płytek. W czesie instalacji powiedz instalatorowi skąd ma ssać pliki i
powinno działać.

--
HELP NEEDED: If you have servers that are Windows powered, please shut down
   the MSSQLSERVER service as well as SQL Agent (so SQL doesn't restart)