Fwd: daemontools w PLD

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 3 Lut 2003, 22:04:58 CET

On Mon, Feb 03, 2003 at 09:44:40AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [...]

/command jeszcze nie było w 0.70, dopiero później DJB wprowadził tego
typu wymysły...

[...]

Przypominam sobie tylko krótką dyskusję o katalogu /service (wymaganego
przez licencję, ale chyba też późniejszej wersji, bo 0.70 takiego
katalogu nie tworzy).

Dłuższa dyskusja była na temat qmaila i djbdns i skończyła się
usunięciem obu pakietów z ftp.

> Tzn jak? Tego nie rozumiem....

Odnośnie tego drugiego - bodajże http://cr.yp.to/distributors.html
(może w jakimś katalogu, ale domena i nazwa pliku jest ta)

0.70 - tego nie wiem; nie wiem, co DJB pisał udostępniając tamtą wersję
(czy była dystrybuowalna pod jakimiś warunkami, czy miała datę
przydatności do spożycia - pamiętacie może?)

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/