Zmiana prefixu (gle,glut,openmotif)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 5 Lut 2003, 13:40:59 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 07:08:04AM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> [...]

GLE i GLUT raczej nie są przewidziane do budowania gdzie indziej niż
reszta GL.

Podobnie openmotif chyba nie był przewidziany do trzymania gdzie indziej
niż X11. Sama biblioteka jest jakby rozwinięciem X11 (tak jak jest libX11,
libXaw, tu jest libXm...).

> openmotif-2.2.2 się buduje teraz.

Taa, po wywaleniu połowy dem i manuali do wszystkich.
Poza tym są takie kwiatki:

%{_includedir}/X11/bitmaps/*
%{_libdir}/X11/bindings
(_includedir = /usr/include, _libdir = /usr/lib)

Podczas gdy:

       To simplify matters and make XFree86 more compatible with the X Window
       System on other systems, the following symbolic links must be present if
       /usr/X11R6 exists:

           /usr/bin/X11 -> /usr/X11R6/bin
           /usr/lib/X11 -> /usr/X11R6/lib/X11
           /usr/include/X11 -> /usr/X11R6/include/X11

       In general, software must not be installed or managed via the above
       symbolic links.  They are intended for utilization by users only.  The
       difficulty is related to the release version of the X Window System --
       in transitional periods, it is impossible to know what release of X11 is
       in use.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/