Zmiana prefixu (gle,glut,openmotif)

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 5 Lut 2003, 14:16:17 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 01:40:59PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> GLE i GLUT raczej nie są przewidziane do budowania gdzie indziej niż
> reszta GL.

> Podobnie openmotif chyba nie był przewidziany do trzymania gdzie indziej
> niż X11. Sama biblioteka jest jakby rozwinięciem X11 (tak jak jest libX11,
> libXaw, tu jest libXm...).

> Taa, po wywaleniu połowy dem i manuali do wszystkich.
> Poza tym są takie kwiatki:

Wywalone dema są w unsupported.
Manuale się instalowały gdzieś w /usr/share/XM/.../ i miały na końcu
rozszerzenie .man, to je sobie odpuściłem.

Wynika to z tego, że openmotif można budować na dwa sposoby.
Przez (autoconf, automake)  albo przez (xmkmf).
Pierwszy sposób wydawał się lepszy.
Niestety jest niedorobiony.

> [...]
>        /usr/X11R6 exists:
>
>            /usr/bin/X11 -> /usr/X11R6/bin
>            /usr/lib/X11 -> /usr/X11R6/lib/X11
>            /usr/include/X11 -> /usr/X11R6/include/X11
>
>        In general, software must not be installed or managed via the above
>                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>        symbolic links.  They are intended for utilization by users only.  The
>        difficulty is related to the release version of the X Window System --
>        in transitional periods, it is impossible to know what release of X11 is

A to my już nie ustalamy norm ??

Mógłby ktoś przygotować obowiązującą listę pakietów, które mają mieć prefix
/usr/X11R6 i zapisać ją w CVSie.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>