2.4.18-experimental z PLD-1.0

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 5 Lut 2003, 21:37:10 CET

On Wed, Feb 05, 2003 at 09:06:58PM +0100, Dariusz Karolczak wrote:
> Hmm.
> jest experimentall 100% a nawet nie instalowalny u mnie.
> instalacja z CD-ROM (i w tym problem właśnie tkwi :( )
> konfiguracja:
> CD-ROM -> /dev/hda
> dyski scsi 2 adaptec
> na 2.2 poszlo pieknie
> na 2.4.18 zwis totalny przy próbie podmontowania CD :(
> teraz może ktoś mi podpowie jak instalnąć na tym PLD z xfs'ami żeby nie było
> za dużo roboty ??

Proponuję wypalić płytkę RescueCD.  Zawsze się przyda, a przy okazji bajer.
Po zbootowaniu z tej płytki, zformatowaniu partycji na XFS,
kopiuje się jej zawartość (CD) na dysk.  A dalej to już poldkiem.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>