kernel i Netfilter ..... (OT)

Śro, 5 Lut 2003, 23:37:17 CET

On/Dnia Wed, Feb 05, 2003 at 10:46:40PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote/napisał(a)

> hola, hola - ja jestem jednym z tych "matołów". I wydaje mi się, że
> zostało wszystko wytłumaczone gdzie się wali.
> Moja sytuacja jest odrobinę inna, bo ciężko jest mieć takie warunki, w
> jakich to pada....
Nie hola tylko zlokalizuj popraw błąd zamiast kombinować jak jakiś
przetrącony. Od kiedy to zamiast poprawić błąd się usuwa fragment
funkcjonalności? Czy wszyscy używający kerneli 2.4 mają być zapisani na
tą listę i wiedzieć, że cieciwa chce się bawić w kastrowanie jaj?

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux