kernel i Netfilter ..... (OT)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 6 Lut 2003, 00:49:17 CET

On Wed, 5 Feb 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Nie hola tylko zlokalizuj popraw błąd zamiast kombinować jak jakiś
> przetrącony.

Nie wkurzaj mnie takim gadaniem - jest conajmniej niemiłe...

> Od kiedy to zamiast poprawić błąd się usuwa fragment funkcjonalności?

A czy ja mówię, że należy to zrobić??
Pokaż mi gdzie????

> Czy wszyscy używający kerneli 2.4 mają być zapisani na tą listę i
> wiedzieć, że cieciwa chce się bawić w kastrowanie jaj?

???
Zastanów się co mówisz - to jest pomysł cieciwy wycinanie części
netfiltra. Nie wiem czy najlepszy.
Ja do grzebania w kernelach się nie piszę. Po prostu nie umiem. A też na
eksperymenty na _produkcyjnej_ maszynie nie stać mnie, do czego ty mnie
zachęcasz, wybacz. Muszę mieć z czego żyć. 2.2 działa? To do niego
wróciłem. Problem zgłosiłem, oopsy, które miałem podsyłałem - mało? sorry,
winnetou, nie mam na więcej czasu. I trochę za mało umiejętności.

Podsumowując - p.....sz jak potłuczony i zastanów się na przyszłość co
piszesz.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...