Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 8 Lut 2003, 00:03:16 CET

Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> [07-02-2003 22:29]:
> Bardzo dobry pomysł. Gdyby to odpowiednio spreparować, to można by zrobić

No to jedziemy dalej.  Do kompletu przydałoby się honorowanie w jakiś
sposób listy bcondów, z jakimi może być przebudowany dany src.rpm.  Tak,
żeby móc ściągnąć i zainstalować tylko te rzeczywiście potrzebne BR.

Po co?  Żeby maksymalnie zmniejszyć ilość zasobów, potrzebną do
postawienia buildera.  Niekoniecznie całej dystrybucji; myślę tu
konkretnie o bardziej rozbudowanych packach.

Mogłyby się pojawić np. packi Ac_na_2.2.22, Gnome_bez_QT_i_pochodnych
(żadnych arts w SDL-u itp. mplajerach), perl_devel...  Do wszystkiego
trzeba zasobów i pracy, ale nie tyle, co do kloczkowania całą dystrybucją.

Dodatkowe (oprócz dostępności lepiej, dla konkretnych potrzeb,
przygotowanych zasobów) korzyści: decentralizacja dystrybucji (bezstratna
-- wszystko i tak przygotowuje się w głównym CVS), więcej osób głęboko
zaangażowanych w projekt, zimniejsze piwo, piękniejsze kobiety...

Tak!  Przy naprawdę dobrze zaprojektowanej (a więc także łatwej we
wdrożeniu i używaniu) automatyce to wszystko jest możliwe!  Nie zwlekaj.
Jeszcze dziś cvs co poldek || cvs co pld-builder...

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]