Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 8 Lut 2003, 00:06:22 CET

On Saturday 08 February 2003 00:03, Radoslaw Zielinski wrote:
> No to jedziemy dalej.  Do kompletu przydałoby się honorowanie w jakiś
> sposób listy bcondów, z jakimi może być przebudowany dany src.rpm.  Tak,
> żeby móc ściągnąć i zainstalować tylko te rzeczywiście potrzebne BR.
>
> Po co?  Żeby maksymalnie zmniejszyć ilość zasobów, potrzebną do
> postawienia buildera.  Niekoniecznie całej dystrybucji; myślę tu
> konkretnie o bardziej rozbudowanych packach.

Tak zrobienie jakiegoś interfejsu do bcondów jest dobrym pomysłem, ale do tego
przydałoby się niejako wsparcie w rpmie. (jakieś X-Bcond:), bo parsowanie
specy na zasadzie _c_y spacja opisbconda jest generalnie chybionym pomysłem.
Ciekawym co autor rpma na to.