kernel i Netfilter ..... (OT)

Czw, 6 Lut 2003, 10:17:53 CET

On/Dnia Thu, Feb 06, 2003 at 12:49:17AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote/napisał(a)

> Nie wkurzaj mnie takim gadaniem - jest conajmniej niemiłe...
Wybacz, nie przepadam za taką metodologią.

> A czy ja mówię, że należy to zrobić??
> Pokaż mi gdzie????
To nie ma problemu. Netfilter zostaje full wypas :-) (mam nadzieję).

> ???
> Zastanów się co mówisz - to jest pomysł cieciwy wycinanie części
> netfiltra. Nie wiem czy najlepszy.
Dość badziewny bo motywowany tym, że ktoś nie potrafi opisać problemu
na tyle precyzyjnie by dało się zlokalizować błąd.

> Ja do grzebania w kernelach się nie piszę. Po prostu nie umiem. A też na
> eksperymenty na _produkcyjnej_ maszynie nie stać mnie, do czego ty mnie
> zachęcasz, wybacz. Muszę mieć z czego żyć. 2.2 działa? To do niego
> wróciłem. Problem zgłosiłem, oopsy, które miałem podsyłałem - mało? sorry,
> winnetou, nie mam na więcej czasu. I trochę za mało umiejętności.
No to pech. Ja traktuje 2.4 jako wstęp do wybielacza czy czego tam, a
nie środowisko produkcyjne (choć sam używam na produkcyjnych serwerach
i routerach bez problemu).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux