GNOME i Ra (by³o: gnome-core 1.4.2)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 6 Lut 2003, 12:49:01 CET

On Thu, 6 Feb 2003, wrobell wrote:

> Odno¶nie Gnome 2.0. To czy jest sens? To tak jakby¶my teraz pakietowali
> KDE 3.0 dla Ra... po co? Przecie¿ jest Gnome 2.2.
>
> Odno¶nie Gnome 2.2. To zmian by³o...

Wszystko racja. Tylko GNOME 2.0 jest gotowe, a GNOME 2.2 trzebaby by³o
IMVHO przeportowaæ (zmiana /usr na /usr/X11R6)

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl