Idea buildera srcrpmoww fantazjach o Ac. Może ktoś to wyjaśnić ?

Sob, 8 Lut 2003, 00:54:07 CET

On Friday 07 of February 2003 22:25, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> 1. Obecnie przewaznie jest. Poczatkowo wszystko szlo z HEAD.
> 2. Tagi sa czasami przesuwane

1. OK. A kiedy zachodzi _konieczność_ 'przesunięcia' tagu ?

> A budowanie na builderach roznych architektur jest mocno asynchroniczne
> (moze sie rozbiegac nie tylko o godziny, ale i o dni/tygodnie).

2. Czyli zdaza sie ze pakiety rożniące się tylko architektura moga byc
budowane w roznym srodowisku, tak  ?
2a. Jaki jest algorytm instalacji pakietów na builderach ?
2b. Jak ów algorytm miałby wyglądać w przypadku Ac ? Z tego co rozumiem
(zobaczyłem  na #pld) każdy admin buildera instaluje na nim co on
wyprodukował wg własnego widzimisie ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright